KISA KISA…
NEBİ MUHAMMED'E İFTİRA EDİLEN HADİSLERİNDEN BİR DEMET.
-Resulullah şöyle buyurdular: “Kim sabah aç karnına yedi
tane acve hurması yerse o gün ona ne sihir ne de zehir tesir eder.”
(Sa’d Bin Ebi Vakkas)
Buna iman ettiklerini
söyleyenlerin bile iş ciddiye dönüştüğünde iman etmediklerini kendileri de
görecektir. Tv programında Ebubekir Sifil’e Caner Taslaman “ Madem ki bu hadise
iman ediyorsun işte zehir iste hurma” dedi. Tabi oralı bile olmadı. Şu an bu olayı duymayan vardır eğer Ebubekir Sifil denemiş olsaydı duymayan
kalmayacaktı. Nasıl bir imandır anlamak güç. Bu hurma rivayeti tamamen ticari,
ekonomik bir uydurmadır.
-"Sizden birinizin (yemek) kabına sinek düşecek olursa,
onu iyice batırın. Zira onun bir kanadında hastalık, diğerinde şifa vardır. O,
içerisinde hastalık olan kanadıyla korunur."
(Ebû Dâvud, Et'ime 49; Buhârî, Tıbb 58, Bed'ü'l-Halk 14; İbnu Mâce, Tıb 31;
Nesâî, Fera' 11)
Bütün pisliğin (necasetin)
üzerinde dolaşan sineğin bir de tamamının batır sonra da ye. Cahiliye döneminde
ki Araplar belki bu uygulamayı yapmıştır diye düşünüyorum. Başka türlüsü mümkün
değil. Yüce Allah bizlere iyi ve temiz şeyleri helâl, kötü ve pis şeyleri haram
kılar. (3/157) Bu insanlar gerçekten hiç akıllarını kullanmıyorlar. (2/44)
-"Resul-i Ekrem Aleyhissalâtü vesselam namaz kılarken
hırçın bir çocuk namazını kat'edip geçtiğinden Resul-i Ekrem Aleyhissalâtü
Vesselam, 'Yüce Allah'ım onun izini (ayağını) kes.' demiş. Ondan sonra çocuk
daha yürüyememiş, öyle kalmış, hırçınlığının cezasını bulmuş.
" (Sünen-i Ebu Davud’da ve Kadı İyaz'ın Şifâ-i Şerif)
Bu rivayeti Nebi Muhammed’in
mucizesi diye ballandırarak anlatıyorlar. Sanki Yüce Allah’tan daha
merhametliymiş gibi şefaat beklentisine girenler, burada da Nebi Muhammed’in şefkatini,
merhametini yok sayıyorlar. Kızlarını diri diri toprağa gömen toplumda, Nebi
Muhammed kızını omuzlarında gezdiriyordu. Uydurulmuş din böyle dalgalı ve
çelişkilidir.
- Darekutni ve başka hadis kitaplarında nakledildiğine göre,
Abdullah sekiz dokuz yaşlarındayken, Resulullah kendisine hacamat ettirdiği
kanını toprağa gömmesi için bir kap içinde vermiş, Abdullah ise oradan
ayrıldıktan sonra tek başına kalınca, kanı gömeceği yerde içmiştir. Geri dönüp
gelince Resulullah : "Ne yaptın?" diye sormuş, o da kinayeli konuşarak:
"Onu ortadan kaldırdım." demiştir. Hz. Peygamber durumdan şüphelenip:
"Herhalde onu içtin?" deyince Abdullah: "Evet!.." demiştir.
Bunun üzerine Peygamber : "Kanı kanıma karışana ateş
temas etmez." buyurmuş ve şunları da sözlerine eklemiştir: " Veylün
leke mine'n nâs ve veylün li'n- nâsi minke = Yazık insanlardan sana olacaklara,
yazık senden dolayı insanlara olacaklara."
(el-Askalânî, el-Metâlibü’l-Âli¬ye, 4:21; el-Heysemî, Mecma’u’z-Zevâid, 2708;
el-Hâkim, el-Müstedrek, 3:554.)
Yüce Allah kan içmeyi kesinlikle haram kıldı. (2/173)
Hacamat yaptıran kişi işlemden sonra rahatlar. Bunun sebebi vücuttaki pis kanın
alınmasıdır. Nebi Muhammed’de sorguya çekilecektir. (7/6) Hüküm koyan yalnız
Yüce Allah’a aittir. (12/40) Nebi Muhammed’e iftiraların ardı arkası kesilmiyor.
“Mümin / imanlı bir kadının durumu, siyah kargalar arasında
bulunan ve ne ikincisi ne de benzeri olmayan bir alacakarga gibidir.”
(Mecmau’z-zevaid, 4/274)
Kız çocuklarının diri diri gömülmelerini işitmiştik, İyi
kadının alacakarga kadar olabileceğini de işledik, şimdi de idrar farkını
gördük. Tam anlamıyla iyi kadın yok demek isteniyor. Kadınları aşağılama
çocukluktan başlıyor. Kur’an’la da
çelişiyor.
Yüce Allah: "Ben sizden erkek olsun, kadın olsun hiçbir
çalışanın ürettiğini boşa çıkarmayacağım. Hepiniz birbirinizdensiniz.” (3:195)
diye duyuruyor. Bunun sebebi uydurulmuş dinin erkek hegemonyasının etkisinde
olmasındandır.
-"Ureyne ve Ukeyle kabilelerinden bir grup Medine’ye
gelerek Müslüman oldular. Medine’nin havası onlara dokununca Peygamber onlara
deve idrarını içmelerini öğütledi. Adamlar develeri dağıttılar ve çobanı da
öldürdüler. Peygamber onları yakalattı, ellerini ve ayaklarını kesti, gözlerini
oydu, çölde susuz ölüme terk etti. Biz onlara su vermek isteyince, Peygamber
bizi engelledi.”
(Buhari Tıp5/1, Hanbel, 3/107,163).
Bu rivayette yoruma bile ihtiyaç hissetmiyorum. Tamamı gibi
bu da Sevgili Nebi Muhammed’e yapılmış iftiradır.
Aşağıdaki rivayet için affınızı diliyorum. Yazarken yüzüm
kızardı. Paylaşamadıklarım da var. Onları yazma cesaretini kendimde bulamadım.
Yüce Allah bunlara iman edenleri ıslah etmesini diliyorum. Elimden başka da bir
şey gelmiyor.
-Nebi Muhammed “Cebrail bana bir çömlek getirdi de ben ondan
içtim ve bunun üzerine bana cinsî münasebette kırk erkek gücü verildi.”
(İbn Sa’d, et-Tabakatu’l- Kübra, s.374)
-“Nebi Muhammed otuz erkeğin cinsel gücüne sahipti.”
(Buhari, Muhtasar Tecrit-i Sarih, hadis no: 192),
Sanki aralarında mahrem yoktu. Cümle kurmakta zorlanıyorum.
-"Peygamber
nerede güzel bir kadın görse hemen eve koşar, hanımı Zeynep’le cinsel ilişkiye
girerdi. (Buhari, Muhtasar Tecrid-i Sarih, hadis no: 192)
-Bir gecede dokuz hanımıyla ayrı ayrı cinsel ilişki
kurardı.”
(Buhari, Gusul 12)
Bunlar Sevgili Muhammed’imizi haşa sex manyağı yaptığının
farkında değil mi? İftirada da bel altından da devam ediliyor.
-Ebu Hureyye (Ra) şöyle demiştir: Ölüm meleği Mûsâ
Peygamber’e gönderildi. Melek, Musa’ya gelince, Mûsâ, meleğin yüzüne vurdu,
gözünü kararttı. Melek Rab’ bine döndü ve: “Sen beni ölmek istemeyen bir kula
gönderdin!” diye hâlini arz etti. Yüce Allah, Azrail’e: “Sen yine Musa’ya dön
de ona, elini bir öküzün sırtı üzerine koymasını ve elinin örttüğü her bir kıla
mukabil bir yıl ömrü olacağını söyle” buyurdu. Mûsâ bunu duyunca: “Ya Rabbim,
bundan sonra ne olacak?” diye sordu. Yüce Allah: “Bundan sonra yine ölüm
vardır” buyurdu. Mûsâ: “Öyle ise ölüm şimdi gelsin” niyazında bulundu.
Rivayetlerle dini yaşayanların
bir bölümü Kur’an mealini de okuması, bilmesi bir şey değiştirmiyor. Ebubekir
Hocayı hatırlayalım; “Beş yüz ayette getirseniz” demiyor mu? Bunlara ne
anlatabiliriz ki… Ayetler güvenmeyip bunları din zannediyorlar. “Ben Kur’an’ı
tanımıyorum.” Demek değil midir? Bu rivayete iman eden Mahmut Ustaosmanoğlu’ da
bundan esinlenmiş olacak ki, Güya Azrail gelmişte de geri göndermiş.
Kur’an “Bir kimsenin
ömrü bitince Allah ona asla ek süre vermez.” demiyor mu? (63/11) "Dininizi Allah'a mı
öğretiyorsunuz? (49:16)
-Resulullah buyurdular ki: “Hac veya Umre veya Yüce Allah
yolunda cihat maksatları dışında gemiye binme. Zira denizin altında ateş,
ateşin altında da deniz vardır
Ebu Davud, Cihat 9, (2489)
Bir rivayeti bile reddedenlerin
kâfir olacağını iddia edenler feribot, gemiye binerler. İşlerine geleni yaparlar, işlerine gelmeyeni
yapmazlar.
-Kadınları sünnet eden sünnetçi vardı. Resulullah şöyle
dedi: Fazla derinden kesme! Çünkü bu, kadın için daha çok tat (orgazm) almasını
sağlar. Kocası için de daha sevimlidir. Buyurdu.
(Ebu Davut 5271)
Bazı İslam ülkelerine kadınlara
sünnet uygulaması yapılmaktadır. Ülkemizde bu rivayete de riayet yok.
-“Arkasından koparılan feryat (ve yakılan ağıt) sebebiyle,
feryat edildiği sürece, ölüye kabrinde azap olunur” Buhârî, Cenâiz 34; Müslim,
Cenâiz 28. Ayrıca bk. Tirmizî, Cenâiz 23
Ölen kişinin imtihan olmuş,
imtihan alanını terk etmiş, amel defteri kapanmıştır. Ölmüş kişi neden başkası
yüzünden azap çeksin ki... Kimse, kimsenin günahını yüklenmez (53/38). Eğer
ağlamak isyan derecesindeyse; bu ölenin değil, ağlayanın sorunudur.
35 Fatır 18. Ayet:
Hiçbir (günah) yüklüsü, başkasının (günah) yükünü yüklenemez. (Günah) yükü ağır
olan kişi, yükünü taşımaya -yakını bile olsa- (başkasını) yardıma çağırsa, yükünden
hiçbir zerresi taşınamaz. Sen sadece yalnızken Rablerine saygı duyanları ve
namazı kılanları uyarabilirsin. Arınmaya çalışan kişi, sadece kendisi için
arınmış olur. Dönüş yalnızca Allah'adır.
Ölen kişi imtihan sonucunu,
karnesini (iyi, kötü yaptıklarını) boynuna takıp götürmüştür. Hiçbir şekilde
ona kimsenin ne faydası ne de zararı dokunabilir. Birilerinin “Yaptırılan yol,
su, okul gibi hayırlar ne olacak? Bunları yaptıranların amel defteri de mi
kapanacak? ” diyeceksiniz. Evet,
Kur’an’a göre herkesin defteri kapanmıştır. Yüce Allah yapılmış hayratlarınızdan
kaç kişinin daha yararlanacağını bilmiyor mu? Gelecekte ki alacak sevaplarını
da peşinen verilerek kapacaktır. Amel defterimiz ahiret hayatında din günü
ortaya çıkacaktır. Orada hiçbir haksızlık yapılmayacak.
Al-i İmran 25. Ayet:
Peki onları geleceğinde kuşku bulunmayan bir gün için topladığımızda ve hiçbir
haksızlığa uğramaksızın herkese hak ettiği tastamam verildiğinde halleri nice
olacak!
-Ebu Hureyye anlatıyor: Resulullah buyurdular ki: “Çocuğu
diri diri gömen kadın, diri diri mezara gömülen çocuk da cehennemdedir.”
(Ebu Davud, Sünnet 17)
Kur’an’a göre buluğ çağına gelmeyen çocuklar için imtihan
başlamamıştır. Yani günahsızdır. Hiçbir canlı kendi isteğiyle canlı canlı
gömülmek ister mi? Bunu da geçelim. Hüküm veren yalnız Yüce Allah’tır. (12/40)
Resul sadece vahiy edilene uyar. (46/9) Bunun da iftira olduğu apaçık bellidir.
Kısa kısa rivayetleri, (iftiraları) yorumsuz paylaşarak bu
konuya son verelim:
-Güneş, şeytanın iki boynuzu arasında doğar.
(Buhari)
-“Zina yapan evlilerin taşlanarak öldürülmesini emreden
ayet, Ayşe`nin döşeğinin altındaki sahifede yazılı bulunuyordu. Peygamber
ölünce Ayşe onun defin işlemleriyle meşgul iken, evin açık kapısından içeri
giren bir keçi o sahifeyi yedi ve böylece taşlama cezası Kuran`dan çıktı; ama
hükmü devam ediyor”
(İbni Mace 36/1944; Hanbel 3/61; 5/131, 132, 183; 6/269).
-Şeytan helâda insanların makatlarıyla oynar.
(Ebu Davud) (Buhari 76/53).
-Güvercin şeytanedir.
(Ebu Davud, İbn-i Mace
-İki yöneticiye birden onay verilirse, içinden birisi
katledilmelidir.
(Müslim)
-Avret yerleri açıkken beraberce hacet gidermesinde bir
sakınca yoktur ancak o vaziyette konuşmaları günahtır. (Ebu Davud)
- Kişi ishalden ölürse, şehit olur.
(Nesai, Ebu Davud, Muvatta)
-Kadın kendisine haram olması için, yetişkin bir erkeği
emzirebilir.
(Müslim, İbn-i Mace)
-Kişi gurbette ölürse, şehit olur.
(İbn-i Mace)
-Etin kokuşmasının nedeni İsrailoğulları’dır.
(Buhari, Müslim)
-Mushaf’taki Bakara Suresi’nin 238. ayeti eksiktir.
(Müslim, Nesai, Tirmizi, Ebu Davud)
-Kertenkele katleden bir kişiye, kaç vuruşta katlettiği
dikkate alınarak -Allah tarafından- sevap yazılır.
(Müslim) (Buhari, Nesai, Muvatta)
-"Peygamber, savaşta kadınların ve çocukların
öldürülmesinin bir sakıncası olmadığını söyledi"
(Buhari, Cihad/146; Ebu Davud 113).
-İbrahim Peygamber seksen yaşında, keserle sünnet olmuş.
(Buhari, Müslim)
-Cahiliye devrinde bir gün maymunlar, zina eden bir maymunu
recm etmiş.
(Buhari)
-Köpekler katledilmelidir.
(Müslim)
-Namaz için çağrı yapıldığı vakit, şeytan zart-zurt osurarak
uzaklaşır.
(Buhari, Müslim)
-Kırmızı renkli elbise giymek harama yakındır.
(Tirmizi, Ebu Davud)
-“Keçinin yemesi sonucu Kuran`dan çıkan taşlama ayetini Ömer
Kuran`a tekrar sokmak istedi; ancak halkın dedikodusundan korktuğu için cesaret
edemedi”
(Buhari 53/5; 54/9; 83/3; 93/21; Müslim, Hudud 8/1431; Ebu Davut 41/1; Itkan
2/34).
-Hayatında üç kez tövbe etmiş bir kişi, o dakikadan sonra ne
kadar günah işlerse işlesin -Allah tarafından- affedilir.
(Buhari, Müslim)
-Mushaf’taki Beyyine Suresi eksiktir.
(Tirmizi)
-İçerisinde köpek leşleri, kadın hayız bezleri ve insan
pislikleri olan kuyudan su içilebilir.
([Ebû Dâvud, Tahâret 34, (66); Tirmizî, Tahâret 49, (66); Nesâî, Miyâh 2, (1,
174)
-“Dinini değiştireni öldürün.”
(Nesai 7-8/14; Buhari 12/1883)
-“Peygamber nerede güzel bir kadın görse hemen eve koşar
Zeynep`le yatardı” (Buhari, Hibe, 8)
-Uğursuzluk 3 şeydedir, at, ev, kadın"
[ buhari, cihad, 47, nikah, 17 / muslim, selam, 119 /
muvatta, isti'zan, 21 ]
- Bir evde üçten fazla yatak olmamalıdır, zira dördüncü
yatak şeytanadır. (Müslim, Nesai, Ebu Davud)
-“Bir adam karısını yatağına (cinsel ilişki için) çağırsa
da, kadın yanaşmasa, o sırada cinsel ilişkide bulunmazsa ve bu yüzden kocası
geceyi öfkeli-sinirli olarak geçirse, melekler o kadına, sabaha değin lanet
ederler.”
(Bkz. Buhâr’i, e’s-Sahih, Kitabu Bed’il’halk/7; Tecrîd, hadis no: 1337; Müslim,
e’s-Sahih, Kitabu’n-Nikâh/120-122, hadis no: 1436; Ebu Dâvûd, Sünen,
Kitabu’n-Nikâh/42, hadis no: 2141.)
-“Ben Câhiliyet
devrinde zina etmiş olan bir maymunun üzerine birçok maymunların toplanmış
olduklarını gördüm. Maymunlar o zina eden maymunu recm ettiler. Ben de o
maymunlar topluluğunun beraberinde zina eden maymuna taş attım.”
( Buharî, Menakıbu’l-Ensar, 27). B
-İçki içen bir kişi ilk seferde dövülmeli, ikinci seferde de
dövülmeli, üçüncü seferde de dövülmeli, dördüncü seferde de dövülmeli ancak
beşinci seferde katledilmelidir.
(Nesai, Tirmizi, Ebu Davud, İbn-i Mace) (Buhari 63/27)
-Süleyman Peygamber; Allah’ın yolunda cihat edecek bir erkek
çocuk doğurtabilmek adına, 1 gecede 90 tane zevcesi ile birlikte olmuş.
(Buhari, Nesai)
-Resim yapan bir kişi cehennemliktir.
(Müslim 2109/98, Buhari 5957, 5958,
Nesei 5320, 5321, 5322, 5328)
- İki kişinin aynı anda helâya gidip, avret yerleri açıkken
beraberce hacet gidermesinde bir sakınca yoktur ancak o vaziyette konuşmaları
günahtır.
(Ebu Davud)
Simdi hadislere iman edip onlara
göre dinlerini yaşayanlara soralım: Siz bu Sevgili Muhammed’e yapılan
iftiralara mı iman ediyorsunuz? İnancınıza göre sahih olmasına rağmen
uymadıklarınız için ne diyeceksiniz? Yukarıda paylaştığım hadislerden birisinin
bile inkârı sizi dinden çıkarıyor. Size özel sahih bir hadis paylaşıyorum.
Okuyun ve kendinize sorun: Ben dinden çıkmış olabilir miyim? Diye…
-"Yüce Allah'ın Resulü şöyle buyurdu: 'İnsanlara ne
oluyor da, Yüce Allah'ın Kitabında olmayan farzları, farz olarak ileri
sürüyorlar. Kim Yüce Allah'ın Kitabında olmayan bir farzı farz koşarsa bu
batıldır. Böyle yüz şart ileri sürülse bile Yüce Allah'ın farzı en haklı ve en
güvenilir olandır."
(Buharî, Büyü, 67. Dr. İsmail Hakkı Ünal, İmam Ebu Hanife'nin Hadis Anlayışı Ve
Hanefi Mezhebinin Hadis Metodu, Diyanet İşleri Başkanlığı Yayınları: 87)
Doğrularım Allah’ın Yanlışlarım bana aittir. Aydın
Orhon